Czy agencja reklamowa działa poza Internetem?
Obserwując zakres działania niektórych agencji reklamowych można całkiem słusznie zauważyć, że coraz mniejsza liczba takich firm świadczy swoje usługi poza Internetem. W zasadzie jedynie najbardziej profesjonalne i najbardziej doświadczone agencje decydują się na rozszerzenie swojej działalności także na sferę pozasieciową.
domowe sposoby na udrażnianie zlewu
Powód? Wbrew pozorom reklama na bilbordach, ulotkach czy gazetkach wcale nie jest taka prosta do zrealizowania i wymaga szczegółowego planu i systemu działania, który powinien uwzględniać też działania konkurencji. Agencja interaktywna, która działała do tej pory w samym Internecie, może mieć więc problemy z dostosowaniem się do nowych warunków i nabyciem doświadczenia. Z drugiej strony może wykorzystać też to zdobyte w Internecie i przełożyć je na działalność poza nim: odpowiednio wykorzystując doświadczenie graficzne może przygotować fantastyczny projekt ulotki, którzy przyciągnie uwagę lub wyprodukować krótki i barwny spot reklamowy wyświetlany na multimedialnych bilbordach i tablicach.