• Plotki w codziennym życiu

    Plotka, siła jej działania, rażenia czy niszczących emocji jest w stanie złamać nasze życie, bywa nam bardzo przykro kiedy dowiadujemy się na swój temat nieprawdziwych informacji. Podobnie bywa z osobami znanymi, w jakiś sposób rozpoznawalnymi, kiedy nagle na portalach takich jak choćby Pudelek zamieszczane są …Read More »
  • Tajemnice ujawniane przez dziennikarzy

    Dziennikarskie śledztwa często wskazują nam jak bardzo zmienia się nasze życie, jak wiele zagadek przykrytych pozostaje zmową milczenia. Gdyby nie pewne śledztwa, wiele miesięcy poświęcanych na badanie prawdziwości wydarzeń wielu z nas nie wiedziało by o działaniach wojennych, zbrodniach które dotykały naszych przodków. Militarnych zmianach …Read More »
  • Poświęcenie, pasja, prawda

    Trzy główne wyznaczniki niezwykłej pracy związanej z dziennikarstwem, poświęcenie jest pierwszym elementem. Praca często w bardzo skrajnych warunkach, ciągłe poszukiwanie wartych uwagi tematów, przemierzanie kraju wzdłuż i w szerz tylko po to by pokazać rozgrywające się wydarzenia. Pasja związana jest z pewnym pokonywaniem pojawiających się …Read More »

Czy media kształtują zainteresowania?

media kształtują zainteresowaniaWartym zastanowienia problemem stają się media w naszym życiu , a zainteresowania jakie pojawiają się w naszym społeczeństwie. Czy widzimy wielki wpływ jaki jest na nas wywierany? Czy zdajemy sobie sprawę z tego że sztab specjalistów w dość znaczący sposób podsuwa nam rozwiązania, wymagania jakie stawiamy życiu, czy nasze pasje. Telewizja, pojawiające się bloki reklamowe, przekonywanie nas z ciągłych reklam że nasze życie staje się łatwiejsze dzięki proszkowi do prania czy niezwykle aromatycznej kawie. Często nie zwracamy uwagi że nasze potrzeby zostają kształtowane przez zmieniający się świat, reklamę, osoby sławne. Wykorzystanie twarzy aktorki do kampanii reklamowej ma na celu przekonanie nas, że ten produkt jest znacznie lepszy bo tak słynna osoba po niego sięga. Niestety nowoczesny świat, to ciągła walka o klientów odbiorców, wzbudzanie w nich potrzeb, konsumpcjonizm na coraz większym poziomie .Jakie to będzie miało działanie w kolejnych latach, prawdopodobnie nasze sztucznie wzbudzane potrzeby będą coraz większe.

Możliwość komentowania jest wyłączona.