• Niebezpieczne sporty, a dziennikarskie drogi

    Sport w wielu odsłonach przestaje być odreagowaniem, istnieje wiele odmian bardzo niebezpiecznych. Wyprawy wysokogórskie, wspinaczka, KSW, walki w klatkach , dziennikarze to często osoby które biorą udział w szeroko rozumianych przygotowaniach. Wielu z nich jest miłośnikami poszczególnych dyscyplin, pasja , zamiłowanie,ale także umiejętność zrozumienia czym …Read More »
  • Dziennikarski bełkot w sieci

    Internet, miejsce w którym wiele osób stara stawiać się swoje pierwsze kroki w poważnym dziennikarstwie, niestety często okazuje się że ludzie nie mający jakiegokolwiek doświadczenia, warsztatu czy pojęcia o zawodzie związanym z opinia publiczną starają się przebić przez cenione już nazwiska z dziennikarskiego półświatka. Nikogo …Read More »
  • Wpływ paparazzi na celebrytów

    Wielki świat, czerwony dywan, błyskające flesze, celebryci, osoby znane, często doceniane, inne nie rozumiane i krytykowane za podejmowane przez siebie decyzje. Nowoczesny świat niestety wskazuje na wielką chęć poznania życia tych ludzi od podstaw, zagraniczne media prześcigają się w doniesieniach kto z kim się umawia, …Read More »

Czy media kształtują zainteresowania?

media kształtują zainteresowaniaWartym zastanowienia problemem stają się media w naszym życiu , a zainteresowania jakie pojawiają się w naszym społeczeństwie. Czy widzimy wielki wpływ jaki jest na nas wywierany? Czy zdajemy sobie sprawę z tego że sztab specjalistów w dość znaczący sposób podsuwa nam rozwiązania, wymagania jakie stawiamy życiu, czy nasze pasje. Telewizja, pojawiające się bloki reklamowe, przekonywanie nas z ciągłych reklam że nasze życie staje się łatwiejsze dzięki proszkowi do prania czy niezwykle aromatycznej kawie. Często nie zwracamy uwagi że nasze potrzeby zostają kształtowane przez zmieniający się świat, reklamę, osoby sławne. Wykorzystanie twarzy aktorki do kampanii reklamowej ma na celu przekonanie nas, że ten produkt jest znacznie lepszy bo tak słynna osoba po niego sięga. Niestety nowoczesny świat, to ciągła walka o klientów odbiorców, wzbudzanie w nich potrzeb, konsumpcjonizm na coraz większym poziomie .Jakie to będzie miało działanie w kolejnych latach, prawdopodobnie nasze sztucznie wzbudzane potrzeby będą coraz większe.

Możliwość komentowania jest wyłączona.