media  

Psychologia a mass media

Jak bardzo obecne mass media kształtują nasze życie, jak wielki wpływ pewne wskazywanie zachowań, produktów czy potrzeb oddziałuje na nas samych? Okazuje się że obecnie dzięki szalejącej konkurencji, pojawiającym się możliwością, produktom czy usługą mass media mają na celu pewne kreowanie naszych potrzeb, na kolejne ciekawe zakupy, telewizje wprowadzają bloki reklamowe, powstają stacje takie jak Mango oferujące doskonałe produkty zmieniające nasze życie, sprawiające że staje się ono takie łatwe, przyjemne i miłe. Psychologia ma wiele wspólnego z nowoczesnymi mediami, umiejętne dostosowanie chwytów marketingowych, działań czy zachowań, oprawa, aktorzy, wszystko to przechodzi przez specjalistów których zadaniem staje się dostosowanie prezentowanych produktów w taki sposób aby chęć zakupu została wzbudzona w potencjalnym kliencie. Kształtowanie społeczeństwa , pewnej potrzeby konsumpcjo staje się działaniem bardzo szeroko spopularyzowanym. Każdy kolejny blok reklamowy, spot, czy artykuł musi zostać odpowiednio zaopatrzony w medialne rozwiązania.