media  

Czy agencja reklamowa działa poza Internetem?

ciekawy artykułObserwując zakres działania niektórych agencji reklamowych można całkiem słusznie zauważyć, że coraz mniejsza liczba takich firm świadczy swoje usługi poza Internetem. W zasadzie jedynie najbardziej profesjonalne i najbardziej doświadczone agencje decydują się na rozszerzenie swojej działalności także na sferę pozasieciową.

Powód? Wbrew pozorom reklama na bilbordach, ulotkach czy gazetkach wcale nie jest taka prosta do zrealizowania i wymaga szczegółowego planu i systemu działania, który powinien uwzględniać też działania konkurencji. Agencja interaktywna, która działała do tej pory w samym Internecie, może mieć więc problemy z dostosowaniem się do nowych warunków i nabyciem doświadczenia. Z drugiej strony może wykorzystać też to zdobyte w Internecie i przełożyć je na działalność poza nim: odpowiednio wykorzystując doświadczenie graficzne może przygotować fantastyczny projekt ulotki, którzy przyciągnie uwagę lub wyprodukować krótki i barwny spot reklamowy wyświetlany na multimedialnych bilbordach i tablicach.