• Jak promować swój sklep wśród internautów

    Utrzymywanie się firmy bazującej na sprzedaży detalicznej nie jest proste. Pozyskanie nabywców wymaga posiadania dużej ilości czasu oraz dysponowania właściwymi chwytami. Od czego w takim razie zacząć? Sklepy i serwisy internetowe reklamują się przede wszystkim na tak zwanych banerach. Jest to nic innego jak przyciągające …Read More »
  • Leczenie żylaków kończyn dolnych falami radiowymi EVRF – co to za zabieg?

    Występowanie żylaków kończyn dolnych jest współcześnie dosyć częstym zjawiskiem i ma związek przede wszystkim z siedzącym stylem życia, brakiem aktywności fizycznej i niewłaściwą dietę. Dodatkowym czynnikiem predysponującym do występowania żylaków jest otyłość. Żylaki kończyn dolnych częściej pojawiają się u kobiet niż u mężczyzn, co tłumaczyć …Read More »
  • Zmieniające się media.

    Obecnie nikogo nie dziwi że gdy mamy styczność z wydarzeniami ważnymi wszelkie działające na naszym rynku agencje prasowe, telewizja, portale internetowe w przeciągu kilku sekund zamieszczają stosowne wiadomości mające na celu informowanie społeczeństwa co się dzieje. Doskonałym przykładem jest śmierć papieża, czy katastrofa samolotu prezydenckiego, …Read More »

Czy agencja reklamowa działa poza Internetem?

ciekawy artykułObserwując zakres działania niektórych agencji reklamowych można całkiem słusznie zauważyć, że coraz mniejsza liczba takich firm świadczy swoje usługi poza Internetem. W zasadzie jedynie najbardziej profesjonalne i najbardziej doświadczone agencje decydują się na rozszerzenie swojej działalności także na sferę pozasieciową.

Powód? Wbrew pozorom reklama na bilbordach, ulotkach czy gazetkach wcale nie jest taka prosta do zrealizowania i wymaga szczegółowego planu i systemu działania, który powinien uwzględniać też działania konkurencji. Agencja interaktywna, która działała do tej pory w samym Internecie, może mieć więc problemy z dostosowaniem się do nowych warunków i nabyciem doświadczenia. Z drugiej strony może wykorzystać też to zdobyte w Internecie i przełożyć je na działalność poza nim: odpowiednio wykorzystując doświadczenie graficzne może przygotować fantastyczny projekt ulotki, którzy przyciągnie uwagę lub wyprodukować krótki i barwny spot reklamowy wyświetlany na multimedialnych bilbordach i tablicach.

Możliwość komentowania jest wyłączona.