Ciekawostki  

Czy opłaca się inwestować w reklamę bilbordową

46

Bilbordy obserwujemy nie tylko w miastach. Dużo częściej stawiane są również na popularnych trasach samochodowych. Ze względu na zwiększanie się ich liczby myślimy, że naprawdę gwarantują dobre wyniki reklamowe. Tak naprawdę jest to, mimo wszystko forma pomocnicza nieoddziałująca praktycznie w ogóle na podwyższenie zainteresowania określonej usługi lub rzeczy. Jeszcze do niedawna bilbordy ze względu na rzadkie występowanie ciekawiły, współcześnie okazują się być już tak opatrzone, że rzadko, kto zwraca na nie jakąkolwiek uwagę. Inwestycja w kampanię bilbordową może, w takim razie być całkowicie nieekonomiczna. Jej koszt może w ogromnym stopniu przewyższyć jakiekolwiek zyski. Istnieją o wiele nowocześniejsze i bardziej opłacalne opcje reklamowe dedykowane tak samo jednoosobowym jak i dużym przedsiębiorstwom. Mamy tutaj na myśli reklamę internetową, która w naszym kraju dopiero rozkwita. Tworzona są coraz bardziej innowacyjne opcje oraz sposoby na nakłanianie ludzi do kupowania. Przykładem bardzo dobrych, i mimo wszystko niezwykle długotrwałych rozwiązań jest pozycjonowanie. Jeśli uda nam się zwiększyć pozycję naszej strony w wynikach wyszukiwarek i ją tam utrzymać możemy mieć pewność, że zaobserwujemy wzrost liczny klientów, a następnie również podwyższymy zyski. To niezwykle istotna sprawa.

http://www.youtube.com/watch?v=wMJVpzITwmY